Januari8++

Började se OTH idag hur bra som helst men såg inte så mkt somnade :/ bara för att jag frysit hela dagen + att jag hade ont i huvudet, men blev bättre efter jag sovit :)
Iaf har planerat in att se OTH på lördag för då har jag ändå inget planerat.
Blir så himla besviken på mig själv skulle börja lägga mig 22.00 på veckorna men inte lyckas jag med det ens första gången, måste ändra på det.. På måndag får jag se till att det blir så lr näe förresten då börjar Prison Break om, det var uppehåll en vecka haha, det är hur bra som helst och Wentworth Miller är ju inte lite snygg heller.



 Bild på han ;)

Nu ska jag lägga mig & sova så jag tar mig upp halv6 imorrn.
Gonatt!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Sis

Uppdatera :P

Postat av: Em

Andreas är mkt snyggare än han!

2009-01-21 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0