Juli1

idag är redan 1juli, tiden går fort.
 
Igår 30juni, så hade jag körlektion 12.25, så åkte 9.20 bussen in, blev att sitta med teorin på datorn,nu har jag klarat alla faser, är bara repetionen kvar den gjorde jag typ 3 ggr men klarade inte av den för det var typ nya frågor. Iaf så räknade körläraren att jag kanske har 6 lektioner kvar till halkbanan. mäste börja köra hemma så att jag inte behöver så många fler lektioner. Jag körde stadskörning igår hon tyckte det gick bra.

Sen på kvällen blev det träning, höll i uppvärminingen, det gick bra. vi fick  matchhäfterna igår med dam och herrtrupperna, jag finns inte med, men de som inte ens tränar lr typ skrivit över sig de finns med, det suger ju fettmkt.
Menmen det var ju ganska mkt fel i den.

När jag kom hem efter träningen blev det att cykla blev typ lite mer än en mil jag och syrran cykla, sen när jag kom hem blev det att rehaba, jag och lillasyrran körde lite övningar.

Jag har räknat ut om jag får operera mig i augusti så kanske jag är tillbaka i januari/februari :D om jag är jättestark innan operationen, sen kör på som fan efter för jag vet ju hur man ska göra och inte göra. Bara hoppas på opertionstid nu.

Idag har jag inte hunnit gjort nånting,blir kanske att fara ut och cykla med syrrorna.
kanske bada, men idag var det inte så fintväder.

ska gå nu, blir att cykla.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0