Juli14+

Tisdag 14 juli

Idag steg jag upp vid 12 åt frukost som blev 2 yoghurt glas, 2 mackor med skinka och keso, riktigt gott var det. Sen blev det så att jag gick och la mig steg upp igen vid 3.

Till middag idag fixade jag och Linnea iordning blodpudding, hemmagjortlingonsylt, keso, mjölk och morötter.

Kl.18.20
for jag och Linnea och cyklade runt vilket kanske tog 40min, men vi valde att cykla med pappa när han skulle gå till brevlådan för fredskampen för att fylla i. Vi tog en väg genom skogen, vi höll typ på bli ihjäl bitna av mygg och brämsar. Iaf vi var hemma typ 20.20. Blev det att fika.

Nu har jag fixat alla bilder på datorn, så ska nog lägga in lite bilder imorrn på  bloggen.

Men nu ska jag nog gå och lägga mig så jag tar mig upp i tid imorrn, så jag hinner göra nått på dagen.


Här får ni en bild när jag cyklar.



//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sis

Haha sexy ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0