Juli15

Onsdag 15juli
Idag skulle jag stiga upp kl.8.00 men blev inte som jag tänkt mig,sov till 12 istället. Då blev det att äta frukost, 1 yoghurtglas 2 mackor med skinka och keso.

Sen såg jag tv, såg filmen "Saving Sarah Cain" som gick på canal+, den var bra.

"Den handlar om storstadsjournalisten Sarah som reser till Pennsylvania för att gå på sin systers begravning. När hon kommer dit får hon veta att hennes fem nu föräldralösa syskonbarn, som alla uppfostrats bland amishfolket, riskerar att hamna i olika fosterhem, såvida hon inte själv är beredd att ta hand om de."



Idag har det regnat och åskat, så har inte gjort så mkt mera, men blir nog att fara ut och cykla och rehaba sen efter maten. Sen så ska jag nog upp på plan och vara med Linnea och Elin när de löptränar, blir typ att bolla för mig då. Sen får vi väl se vad som händer.

Nu ska jag gå och fixa lite mat blir bullenskorv med mos, så maten är klar när mamma kommer hem från jobbet.

Här får ni en skön sommarbild

pusshej!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0