Juli16

Torsdag 16juli


Idag hade jag tänkt kliva upp 8,00 men det gick inte. Måste skärpa mig, vill ju kliva upp i tid. Skulle kliva upp då och fara ut och cykla. Klev upp vid halv1 istället.

Ska rehaba idag istället eftersom jag gjorde inte det igår. Bara det att det smååskar ut så är kanske inte så smart att fara ut då. Så får vänta och se om det blir bättre väder. Annars får jag skippa att cykla ut och cykla inne istället, vi får se hur det blir.

Imorrn börjar handlardagarna i Ånäset, på lördagen är det pontusminne. Blir nog att kolla eftersom Linnea ska spela. 


Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske kolla på tv tills det blir bättre väder.

Här får ni kommer det lite bilder




    Jag på altan.


                                   

                                                           Jag i poolen när vi fixade den.


                                          

                                                      Poolen.

Pusshej!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

din lilla posare xP Haha

2009-07-17 @ 01:57:35
URL: http://aamandagille.blogg.se/
Postat av: annicka

alltså har hon fått veta om pontusminne? :S

2009-07-17 @ 17:53:04
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0