Juli17-18

Fredag 17juli
Jag och Linnea cyklade till ånäset på kvällen, vi var med Annicka och Ida. Vi gick runt i ånäset, vi orkade inte gå in på öltältet. Vi bestämde att vi skulle in på lördagen istället. Efter 1 drog jag och Linnea till Annicka och käkade hamburgare, efter det cyklade vi hem. Kom hem vid 3 ungefär, då blev det att käka rabarbersmulpaj med vaniljsås. Sen gå i säng.

Lördag18juli
Klev jag upp käkade frukost sen skalade jag och min lillebror potatis som jag sen kokade, efter det blev det ånäset vid 2 hade syrran samling, men matchen var inte fören halv4, så blev att kolla på de andra lagen som spelade. Efter syrrans match som de förlorade med 3-0, så kollade vi på sista herrmatchen sen åkte vi hem med mamma. Då blev det mat grillad lax i  folie, jättegott. Efter maten gick jag och duschade och gjorde mig klar för kvällen. Sen vid efter 19.00 åkte jag och Linnea till Annicka, där var Michaela och Markus oxå. Vi var där till 22.30 ungefär då drog vi till öltältet, där träffade vi Amanda och Stina. Sen gick vi in på öltältet. var typ där ända till ett. Det var skoj, synd bara att Annicka och Markus inte gick in, men förstod att det inte hade vart så kul för Annicka med kryckorna. Efter drog jag,Linnea med till Ida, sen kom mina brorsor dit. Efter ett kom massa andra oxå och då drog vi till lufta för att kolla om det var nå drag där men det var det inte. Sen åkte vi hem, kom  hem vid 4 sen somna jag vid 5 typ.


Det var min fredag och lördag. Kommer bilder sen när jag lagt in de på datorn.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0