Juli21

Kanske ska uppdatera lite från i måndags.

Måndag juli20

Vi hade träning kl.10.00-12.00, blev att kolla på den träningen. Sen så följde Annicka, Ida och Emma med hit. De badade fikade osv. Sen kl.14.30 började nästa träning, då höll jag i uppvärmningen 2-zoner. Sen kollade jag på med Annicka. Sen kl 17.00 cyklade jag hem, och gjorde mig klar för grillkväll i Ånäset med dam- och herrlaget kl.19.00. Blev några lekar oxå sen kl 21.00 åkte jag hem. Kl.22.00 blev det Prison Break, sen sängen.

Tisdag juli21

Klev upp kl. 8.30, fikade frukost och gjorde mig klar 9.30 var jag i Ånäset hos Annicka. Följde med de till Umeå. Blev att gå på några affärer, sen skjutsade de mig till trafikskolan, där jag hade riskettan.

Det tog 3 timmar, från 13.00-16.00. Den handlade om riskerna i trafiken, var en rätt dryg kurs men de anser ju att den är nödvändig. Efter det gick jag upp till Nus,där kom Annicka och henns föräldrar och hämtade mig. Sen for vi till Ånäset, lr Annicka hoppade av i Legdeå.

Hade tänkt fara på träningen idag och köra lite rehab, men gör det hemma istället för det regnar så mkt ute, vill inte bli sjuk. Hoppas på bättre väder på torsdag på träningen istället.

Nu ska jag börja med mina övningar så jag blir klar nångång.

Kanske kommer bilder från öltältet senare när jag orkat lägga in bilderna på datorn

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0