Juli23

Igår onsdag 22juli
Gjorde jag inte så mkt, for ut och cyklade en sväng. Sen såg jag väl tv sen kom jag inte ihåg vad jag gjorde. Jo, jag satt upp en rullgardin i mitt rum.
Sen gjorde jag inte så mkt mera.

Torsdag 23juli

Steg upp typ 14.00, såg tv. Sen vid 6 tiden hjälpte jag till med maten. Kl.19.00 var det träning i Brände, gjorde mina rehabgrejer där, sen kollade jag och Annicka på medans de andra tränade. Det är så sjuktjobbigt att kolla på när de andra tränar, för man vill träna hur mkt som helst själv. Men det är bara att rehaba ordentligt och komma tillbaka starkare än någonsin. Jag ger allt för att komma tillbaka och spal fotboll. Saknar det så sjuktmkt.

Efter träningen så svarade jag på frågorna som jag ska lämna in på tisdag på träningen, då blir det även att hålla uppvärmningen. Iaf efter träningen idag så gjorde jag och mina syrror kladdkaka som vi käkade när  mamma kom hem från jobbet, det var sjuktgott. 

Och nu snart ska jag gå och lägga mig, så jag tar mig upp imorrn, vill och övningsköra men får se hur det blir med det.



Här får  ni lite bilder från öltältet.

                                                                          

                                                                              Jag och Linnea på fredagen


                                                                           

                                                                             Annicka och Ida på fredagen

                                                                                          
                                                                                 Jag och Linnea på lördagen

                                                                                    
                                                                          Annicka och Michaela på lördagen


Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt.


//Jenny













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0