Juli25

Fredag 24juli
Steg jag upp vid 10, fika frukost och gjorde mig klar sen for jag, mamma och lillasyrran till Ånäset och handlade. Sen hem och gjorde typ ingenting. Mamma och pappa drog till gräsmyr på dans, så jag och mina syskon var hemma själv igår. Då blev det massa gott och onyttigt, men man måste få unna sig det ibland, bara det inte blir för ofta. Gick och la mig vid 1 nångång tror jag.


    
Glass, hallon, blåbär, banan, maränger, choklad- och kolasås.



Godis, morötter, chips,dip och gurka.
 

Lördag 25juli
Idag steg jag upp vid 3 tiden typ. Då blev det att äta lite sen frukost, sen se tv. Till middag åt jag grillat, fast var typ mätt efter allt jag åt igår på kvällen. Så det blev att fara ut och cykla i typ 1h, när jag kom hem blev det rehab och fika. Och nu sitter jag här. Får se vad som händer ikväll, blir väl tv lr att sitta här.

Det suger att det ska regna hela tiden man kan inte göra nånting, man sitter typ inne hela dagarna bara för man inte orkar att det regnar. Kan inte solen och värmen komma tillbaka snart. Vill bygga på min bränna, vill bli brun.

Imorrn har mitt lag match mot klintarna, jag hoppas de vinner, blir att kolla på den.

Nu ska jag hitta på nått annat med mina syrror, hare fint.


//Jenny

Kommentarer
Postat av: Sis

hehe snygg bild ;) noot

Postat av: Elin A

NEEEEJJJJ TA BOOORT!!!!!!

2009-07-29 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0