Juli27

Måndag 27juli

Idag klev jag upp efter 9, käkade frukost och gjorde mig klar. Sen for jag och familjen till Umeå. Där köpte jag ett bälte och schampoo. Var även med och bestämde present till min storasyster och hennes man. Iaf efter vi hade handlat blev det mcdonalds.

Sen till storasyrran, där fick jag prova att hålla i kycklingar som var typ 7 dagar, hur söta som helst, skulle gärna tagit med 1 lr 2 st hem om jag fått för mamma. Fick även träffa Gisela och Petter världens sötaste ungar. Syrran klippte även mitt hår, blev bara topparna men det känns skönt att jag fått bort det slitna håret. Kommer inte bli lika svårt att borsta ut håret nu.

Här är en bild på en söt kyckling


Jag, mamma,pappa, Linnea och Elin gick ut och gick 8km när vi kom hem, så jag är typ helt slut i kroppen, men det var skönat att röra på sig, åt även ganska mkt smultron som jag hittade och det uppskattas ganska mkt.

22.00 så såg jag Prison Break vilket jag gör varje gång det är. Det är hur bra som helst, men snart är det slut och det suger. Måste köpa alla säsong sen när jag har råd med det.

Nu ska jag snart går och lägga mig,så jag tar mig upp imorrn, får då ska jag ut och övningsköra, sen på kvällen är det träning och tydligen ska jag och syrrorna cykla dit, drt är 1mil enkelväg. Men bara att se det positivt det blir bra träning för knäna. Jag ska hålla i uppvärmningen på träningen och det kommer bli en ny övning, men det kommer nog gå bra. 
 
Nu ska jag gå och borsta tänderna, Gonatt. :)

//Jenny

Kommentarer
Postat av: annicka

men guuuuuuuu så söt rackare =] ska ta ett snack med eva ;) haha. ikväll blir det kung med uppvärmingen, mågot nytt och fräsht =) gr8 work!

2009-07-28 @ 16:29:58
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0