Juli28

Tisdag 28juli

Idag skulle jag kliva upp i tid men det gick inte, så klev typ upp vid 1 lr 2 tiden. Efter jag ätit  frukost lr vad man ska kalla det så hjälpte jag Linnea att skruva isär sängen och bära in bäddsoffan. Sen blev det att fixa mat, det blev stekt grillkorv med mos och bröd. Sen gjorde jag,Linnea och Elin oss klar för träning i Ånäset, blev en cykeltur dit. Det är ju en mil, så fick ju ihop 2 mil idag vilket var bra tkr jag. Skulle ju helst cykla varje dag tyckte sjukgymnasten. Och det är ju bäst att passa på nu när det är sommar, för på vintern kan man ju inte cykla ut, det är ju roligare att cykla ute än inne på en träningscykel tkr då jag.

Men jag har faktiskt cyklat bra, minst typ 3ggr i veckan + rehab 3ggr i veckan, så muskler måste jag bygga. Vilket känns helt underbart, vill ha mkt muskler.

Just det gick jättebra att hålla i uppvärmningen, de var bara 13st, men det var ganska nöjd med övningen de tyckte att den var bra och det såg faktiskt bra ut när de gjorde den. Så det är ju positivt att de tkr om övningarna.

Nu ska jag gå och lägga mig, imorrn blir det att övningsköra, blev inget idag. Men ska kliva upp 8 lr 9 imorrn. Ska oxå fixa i gymmet så det går vara där inne.

En bild på mig och mina trasiga solglasögon ;)


//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sis

haha det där är ju inte trasiga solglasögon, det är ju "partybrillorna" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0