Juli29

Onsdag 29juli

Idag skulle jag kliva upp 9 men gick inge vidare, måste skärpa mig. Idag har det vart hur fint väder som helst typ 34grader, smart huvet jag började städa mitt rum, nog för att det behövdes men jag kunde ju ha solat. Men iaf mitt rum blev ju rent och fräscht.
Jag har även planterat om en blomma, rengjort säterna i golfen så har hunnit med ganska mkt idag.

Har tänkt fara ut och övningsköra men vet inte om det blir nått av det, får se om det blir nått av.



Nu vet jag inte vad jag ska göra blir väl att kolla runt lite på datorn och sånt.


Syrran kommenterade förra inlägget och skrev att det är "Partybrillorna" så här får ni en bild på henne med brillorna på.



//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sis

tackdå ;/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0