Juli30

Torsdag 30juli

Klev inte upp i tid idag heller, måste verkligen ta och skärpa mig, blir less.
Iaf så följde jag, Linnea och Elin mamma till Ånäset och handlade idag, sen när jag kom hem blev det att städa i bussen. Till middag idag blev det grillade hamburgare med bröd och pommes, hur gott som helst.

kl19.00-20.30 var det träning i Brände, så behövde bara cykla dit. Där blev det att hålla i uppvärmningen, sen köra min rehab och snacka med Annicka och kolla på.

Nu snart när pappa och mamma kommer hem från deras promenad kanske det blir att övningsköra, vi får se.

Idag har det vart sjukt fint väder, jag måste verkligen ta vara på det och sola och bada så jag blir brun.

Har även fått tid till sista twinrixsprutan den 13 augusti det vill säga om 2 veckor.

Nu har jag inget mera att berätta.




//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0