Juli31

Fredag 31juli

Klev upp sent idag oxå, blir less på mig själv. Skulle haft ett sommarjobb, då hade jag vart tvungen att kliva upp i tid.
Iaf så har jag vart ut och övningskört nu på kvällen först till Ånäset, Flarken, Klankliden och Buträsk. Blev väldig lång sväng idag men det är bra att träna, det började regna jättemkt men som tur va fick pappa igång vindrutetorkarn, den är lite spec så det kan börja ryka från den , så jag våga inte starta den.

Nu när ja kom hem så skickade min storebror en ivite till spotify, men det funkar inte eftersom Linnea har på sin dator vilket suger så jag kan lix inte lyssna eftersom hon alltid lyssnar, blir arg, måste kolla med lillebrorsan om det går fixa på nått sätt. Vill ju lyssna.

Idag så har min lillasyster Elin namnsdag så GRATTIS på namnsdagen.


Nu ska jag hitta på nått annat.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: ML

gud vad fin blogg :)

jag har just nu frågestund i min, fråga gärna en fråga. <3

2009-07-31 @ 22:18:25
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BOOOOOOOOOOOOORTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-02 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0