Juli9

Idag är det precis 1 vecka och 1 dag sen jag skrev sist.

Vädret har vart skit på senaste tiden det suger så himla mkt. jag vill sola och bli brun. Men bara hoppas det blir finare väder snart :)

Iaf har inte kunnat skriva nått i bloggen för min datorkabel är pajj, men har hittat en hemma som jag kan använda. så kommer iaf ha tillgång till dator nu.

Iaf har hunnit med mycket på senaste tiden, bland annat bokat tid för risk1an den 21/7 och halkbanan den 18/8 så har tid på mig att lära mig köra bättre. bara hoppas att jag kan köra då. så att jag inte får operationstiden innan den 18 det skulle vara jävligt surt vill jag lova. Vill ju ta körkortet innan operationen.

Jag hade körlektion idag, blev cirkulation och följa vägskyltar nästa gång blir det landsväg, så bara vara hemma och träna tillsdess.

Nu ska jag snart ut och cykla en sväng sen blir det rehab.

Hare fint :D

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0