Juni1

Dålig uppdatering, har inte haft tid,satt inte vid datorn varken fredag,lördag och orkade verkligen inte skriva i söndags.

Iaf var barnvakt åt min syrras barn i helgen,vilket var helt underbart älskar verkligen de, de är så sjukt snäll.

Syrran och hennes man kom och hämtade de söndags då fick jag,Linnea och Elin en biopresentkort på 150kr var av de. Vilket var sjuktnice. Så lär bli bio snart. Har kvar en som jag fick av de i julklapp oxå.

Måndag
Idag hade jag svenska på morgonen blev att lämna igen alla böcker förutom en bok. Sen sitta vid dator ett tag,men fick ingenting gjort. På fotbollen gick jag och gymmade på gymmet,sen kollade jag på träningen. På matten hade jag ingen lektion,italienskan gick hörövningen åt helvete vill jag lova. Bara hoppas det inte drar ner så mkt.

Fick veta betyg på massagen idag,fick Mvg på första provet, G på det sista, men fick Mvg i slutbetyg eftersom jag hade Mvg på det praktiska och närvaron. Helt underbart.

Var ute och övningskörde idag,gick bra.

Sen så har jag gjort lite på svenskan, nu ska jag sova.
Gonatt!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0