Juni23

Blir ett kort inlägg.

Har börjat läsa "Om jag kunde drömma", snart läst ut den. Den är jättebra, man vill inte sluta läsa när man väl börjat. Har den andra boken med, så kan ju forsätta med den.

Idag blir det att städa, sen läsa boken, kanske cykla lite med.

Jag har bokat 2 till körtider, en nu på torsdag får se om jag måste boka av den.men hoppas inte för hon jag kör med hon har inte så många tider längreså måste typ ta de hon har. Vill ju ta körkortet snart ju.

ska gå nu, skiver kanske ett inlägg senare

//Jenny

Kommentarer
Postat av: lina

men finally! Jag säger ju att den är bra!!!! :D du kommer bli förälskad av andra boken också!! :D

2009-06-23 @ 14:07:53
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0