Juni29

Har blivit väldigt lite bloggande nu på slutet,men beror på att jag inte sitter vid datorn lika ofta nu när det är så fint väder.
Så ni får räkna med att det inte kommer bli så många inlägg.

förra veckan så var jag ut och cyklade ganska mkt, vilket jag ska försöka göra varje dag helst. Sen har jag rehabat oxå. jag har oxå kollat på match, i fredags spelade mitt lag mot klintarna blev 1-1. Annicka stackarn gjorde illa knäet, bara hoppas att det inte är nått allvarligt.

I lördags satt jag och min familj upp poolen,så lär bli att bada senare idag kanske. Sen så har jag solat oxå, men måste sola mera blir inte så brun.

har även haft körlektion den 25 då körde jag landsväg och det gick bra, så imorrn blir det stadskörning, hoppas det kommer gå bra, vill ta körkortet snart.

igår så solade jag, sen på kvällen kollade jag på herrmatchen i flarken, de vann med 2-1.
Idag ska jag snart åka till burträsk med mamma,sen på kvällen blir det troligtvis holmsund för att se match.

Nu har jag inge mer att skriva.
bye!
btw kommer nog bli få inlägg fortfarande. skriver när jag har lust och ork.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0