Juni3

2/6 tisdag
går hade jag vanlig dag, började med idrott, jag gymmade, sen småA fick Vg i kursen, efter lunchen hade klassen värderingsövningar, sen svenska, sist historia.

Hemma blev det att fixa svenskan lite, äta och fara och övningsköra
Blev Ånäset-Flarken sen tillbaka.

3/6 Onsdag
Åkte 5över8 till stan klev av vid samhällsvetarhuset, gick till campus där klassen och ettorna var och spelade brännboll,blev att sitta och kolla på, när vi slutade gick jag och Lina tillbaka till skolan, Annicka och Markus gick till nus.

Kl.13.30 blev det körlektion, gick jättebra, klarade av backa runt gatuhörn, sen vändningar i olika korsningar, fickparkera och köra höger i 2 rondeller.

Nu vill syrran att jag ska fika, men orkar typ inte :P

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0