Juni7

Har hunnit med mycket, har inte orkat updatera, men nu skriver jag lite kort om de senaste dagarna

Har gjort klart alla skolgrejer,klarat av alla kurser. Så nu är bara sista dryga dagarna kvar.
Igår var det match i skellefteå mot Myckle blev 2-2. Sen när jag kom hem somnade jag och sov till 1 på natten steg upp och såg lite på tv sen gick jag och la mig igen och sov till typ 11.

Imorrn är det brännboll på mariehemsängarna,blir att kolla på.
På tisdag blir det att städa skåpet,nog för att det  redan är gjort,sen blir det nydala med klassen. Onsdag blir det körlektion 7.10, sen är det skolavslutning, sen kolla på syrran som tar studenten.

Nu ska jag kolla om maten är klar, efter maten blir det att övningsköra.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0