Juni9

Igår var det brännboll på mariehemsängarna, kollade på, blev solbränd ändå fast det blåste mkt. Sen på kvällen blev det stan och kolla match på dragon2.
Idag rengjorde jag mitt skåp, sen blev det tårta som de som spelade brännboll vann för bästa utklädnaden. Sen blev det stan med Ida, Em och Lina. Åkte 13.10 bussen hem. Nu snart ska jag till flarken och kolla match, sen åka till stan och sova hos mormor, har körlektion imorrn 7.10.

Imorrn är det sista dagen sen är det sommarlov. Kommer sakna vissa i klassen som man inte kommer träffa. Men vissa är jag glada att slippa i 2 månader...

Nu ska jag fara.
//Jenny

Kommentarer
Postat av: lina

åh! Jag kommer iaf sakna dig jenny! (vet inte vilken kategori jag tillhör ;) ) meeeen, vi får styra något i sommar! Vi MÅSTE ses! :)

2009-06-09 @ 22:23:25
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0