FREDAG13

VARFÖRVARFÖRVARFÖR!?!!?

Skulle stannat i sängen idag....

Jag var sjukttaggad på fotbollsträningen, och så hände de som inte får hända.... Jag gör illa mitt högra knä...Är sjukt ledsen och besviken... Men kan inte gör nått åt det.... Men Hasse sa att det troligtvis var att menisken rubbades lite och att jag tänjde ut ledbandet. Får hoppas på det... Jag kan gå på det men haltar. men det är mest för att jag satt i bussen och hade lindat och att det svällde i vaden. Men bara att jag börjar cykla och gymma och hoppas att det inteär nått allvarligare... 

Jag som är så sjukttaggad på fotboll, allt kändes jättebra... Jag hoppas verkligenverkligen att det inte är nått allvarligt skulle verkligen inte palla det... Jag har redan haft det svårt.... Men det är typ för att jag har överrörliga knän och det suger fett. Kan inte världen vara lite rättvis, fattar inte varför jag är så otur.... 

Tack Annicka för att du följde med mig, betydde jättemkt. Du är en jättebra vän, skulle inte klara mig utan dig, du finns alltid där, vad det än gäller.

Ikväll blir det att se Desperate housewives som mamma spelat in, sen Andra avenyn ska jag oxå se. sen blir det kanske gå och lägga sig och hoppas att det som hände idag bara var en dröm... Orkar fan inte att allt ska drabba mig... Och så att jag slipper FREDAG den 13.

Nu kommer jag inte på nått mera att skriva.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: ankan

<3

2009-03-14 @ 21:20:57
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0