Mars1+

Uppdatering
Ikväll var jag, mamma, pappa, min lillebror och lillasyster till Brednoret. Vi fikade, sen klippte sig min lillebror och lillsyrran. Medans var jag med Gisela <3 och Petter <3. Petter lyckades spy på mig, jag hade tagit på mig en ren tröja, som jag skulle ha imorrn när jag ska till stan. Men blir att ta en annan tröja. Men det gjorde inte så mkt han är lika söt ändå <33 Läste en bok för Gisela,hon kunde typ vissa rader utantill, sen tror jag hon var ganska trött. Hon skratta hela tiden. Men hon är sååågullig. Längtar tills de kommer hit lr jag ska till de igen.

Jag sålde 2pkt från New Body till storasyrran, sen hemma har jag sålt 10pkt. Så nu har jag sålt 12pkt sammanlagt. kommer kanske bli fler.

Sen hemma har jag inte gjort mkt, spelat lite GH.

Nu funderar jag på att hämta kameran från Tvrummet och lägga in lite bilder på datorn. Få se om jag orkar kliva upp ur sängen, ligger rätt skönt.

Men ni kanske vill se lite bilder från Fredagen?

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0