Mars1

Söndag.
Vaknade typ kvarti9 drog mig till 10över. Sen klev jag upp ich gjorde mig ordning och packade för träning.

Träningen gick sådär, blir typ irriterad när folk inte kan koncentrera sig och slå ett rakt, hårt passa...De borde ju fan kunna det, men de typ shyfflar bollen lr hur det stavas. Men fick iaf vara med de bättre på en övning, tkr synd om Michaela, hon platsar med de bättre oxå.. Men vissa gör fan inte det..... Aja tkr tränarna att  hon är bra så är de ju konstiga de borde ju se att hon inte ens kan slå ett pass typ. Sen att hon skrattar när hon gör fel, gör ju bara att alla blir sur på henne... Hon kan ju ta och vara seriös... Men kan ju hoppas att hon skärper sig nångång, man får typ damp på henne..
Ajaa nog om det.

Senare när pappa kommer hem då ska vi fara till Brednordet till syrran. Några ska klippa sig, jag ska kolla om hon vill köpa kläder från New Body. Måste se till att sälja minst 10st. Tog med till träningen idag men glömde bort det. Får ta det på onsdag, hoppas det är fler där då. 

Men jag tror ändå att jag sålt lite lr jag hoppas att min systrar och brorsor köper nått iaf.

Btw hade tänkt lägga in lite bilder från i helgen men har inte lagt in de på datorn än. Men kanske gör det ikväll.

 Nu orkar jag inte skriva mer lr jag har inge mer att skriva.Skriver kanske senare.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0