Mars11 uppdatering

Onsdag
Igår så vaknade jag kl7, käkade frukost, gjorde mig i ordningen.
Åkte till Umeå hade utv.samtal kl.9, efter det så åkte jag, mamma, min bror och lillasyrra till mormor och fikade. Sen så åkte vi upp till nus min lillasyrra skulle till läkaren, där skulle hon vara kl 11. Jag och min bror åkte till stan och gick på stadium, då ringer mamma och säger att läkaren är en halvtimma sen.

På stadium hittar jag ett par jättesköna innefotbollsskor, och de hade de i min storlek, blev typ överlycklig. Fast tyvärr så fanns de bara i en sorts färg, men det gör inget huvudsaken att de är sköna.

Och det var de för på kvällen hade jag lagträning i Ånäset. Så jag använde mina ny skor och jag fick inte ont. Hur sköna som helst.

Träningen gick ju inte speciellt bra, och jag HATAR verkligen henne, vafan ska hon hålla på skratta åt mig för..... Jävlacp kärringen, hon har fan ingen anledning att skratta..... Får fan damp.... själv tar hon fan ned bollen med händerna, det är för fan FOTBOLL, inte typ handboll lr nått sånt.... Sen kan hon ju ta och konsentrera sig ordentligt, blir bara irri på henne. 
Men tränarna tkr ju att hon är bra, men det finns faktiskt de som är mktmktmktmkt bättre än henne.... Sen när man inte ens pratar med henne så står hon och lyssnar och skrattar... Kan hon inte bara sluta skratta...... Nog om det hoppas att hon inser att hon är helt jävla dum i huvudet....

Nog om det blev lite dampigt i slutet, men var tvungen att skriva av mig.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sis

Rarrr ;P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0