Mars12

Torsdag, första vanliga skoldagen efter lovet.
Idag hade jag:
*Massage, gick igenom 6 nya grepp på övre ryggen och nacken. masserade Annicka
*Italienska, gick igenom inför provet som jag har imorrn
*Engelska, hade läxkollstävling jag körde mot Pernilla. Sen fick vi veta när NP-proven är, och gick igenom en uppgift vi ska göra, jag ska vara med Annicka och Jennifer.
*Historia, fick veta betyget på senaste provet G+, trodde jag skulle få IG, sen så hade vi genomgång på 1:a världskriget.

Slutade innan 15.00 idag. Åkte hem med halv4 bussen.

Käkade Johans favorit fisk i ugnen idag som var från igår, jag hatar verkligen rester.

Nu ska jag snart ut och gymma,måste det, gymmade inte i onsdags, sen måste jag plugga på italienskan.

Imorrn är det fredag den 13, jag har italienskanprov på morgonen kl8.20-9.10. Sen massage (får massage av Annicka), sen blir det fotboll ute på Gammlia, känns helt underbart är hur taggad som helst. Var så länge sen det var en skolträning. Sen efter den blir det småA, så slutar sent imorrn, så blir halv4 bussen hem.

Ska ta på mig lite träningsgrejer sen blir det gymmet.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0