Mars17

Idag:
 hade jag idrott på morgonen, jag och ida var i gymmet, egentligen hade vi skridskor men eftersom båda är skadade så valde vi att vara där ist. Jag cyklade, gick sådär kan ju inte sträcka ut benet helt, vilket suger sjuktmkt. Så imorrn ska jag snacka med Hasse (fotbollstränaren) på skolan, sen ska jag nog kolla med lagtränaren om han kan fixa tid hos nån naprapat lr vad det heter. Tror jag behöver kolla upp det eftersom jag inte kan sträcka helt, vilket gör att jag haltar, sen kommer jag bara förlora massa muskler om jag gå runt och inte använder musklen ordentligt.

På småA lektionen gick han igenom buget, fattar inte direkt mkt. Sen hade vi ingen elevhandledartid idag.
Svenskan så gick vi igenom romantiken lite och läste. Historian så gick vi igenom 1:a världskriget osv. sen fick vi en uppgift vi ska skriva ett brev till 9:or om 1:a världskriget så de fattar. Inte lite drygt, men fick ju jobba 2&2 så blir nog bra.


Btw ikväll är det Desperate Housewives, sjukt bra program.
Längtar!!!



Nu ska jag käka mat, Bye!

//Jenny



 


Kommentarer
Postat av: Lina

ååååååh, det känns som jag kommer hamna sjukt långt efter i småA, hiA och allt annat ni gör! Det suger! Hoppas ditt knä känns bättre snart!=)

2009-03-17 @ 23:06:11
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0