Mars18+

På träningen idag skulle jag ju snacka med min tränare om tid till naprapaten, men han var inte där idag, så blir att ringa han imorrn så han fixar en tid till mig. Vill ha en tid så fort som möjligt så jag kan komma igång fortare.
Vill ju börja spela fotboll på riktigt nu, har inte spelat på 2 år, kom på nu att det var den 18mars07 som jag pajade knäet, lr hade gjort det innan oxå. Så har alltså inte spelat fotboll på TVÅ ÅR, det är sjuktmkt. Men har ju tränat men inte spelat match, vill fan spela NU!!!

Måste komma igång med fotbollen snart, vill inte missa mera nu, känns så himla surt.
Hoppas jag får en tid hos naprapaten, och att det inte är nått allvarligt med knäet, skulle inte palla det... Fattar inte varför jag ska drabbas av massa knäskador..


Nu ska jag sova, gonatt.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, men precis. Vad är det egentligen vi ska göra p svenskan? Historian har jag fått lite att läsa och 2 uppgifter att göra och engelskan ska jag skriva ett arbete om någon författare (??????????) från den där tiden (du vet! ;) ) men jag har ingen aning vilka gubbar det fanns då. :S Ja, småA kanske jag får kopiera dig eller någon när jag kommer tillbaka?=) Vore verkligen guld värt!!!

Tack hörru!=)

2009-03-19 @ 07:33:25
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0