Mars18

Ni får ursäkta mitt damp inlägg, men blev så förbannad, ska inte behandla min lillasyster så...

Men iaf så sa de förlåt idag på skolan, så det verkar ha löst sig. Men de ska inte tro att det försvinner så lätt...


Idag på engelskan så jobbade vi med det arbete vi har ska hitta fakta om en författare, sen ska vi spela in en intervju där en är författare, en den som intevjuar och den 3 är en karraktär från en av böckerna som författaren skrev.

På fotbollen, cyklade jag i typ 30 min sen gick jag och kollade på träningen... Är så sjukt taggad på fotboll och att träna men så ska jag lyckas göra illa mitt andra knä, det är så sjuktsurt...

På matten orkade jag verkligen inte jobba blev att hjälpa Em och Amanda ist.. Slutade kl2 då skulle vi fylla i en elevenkät på datorn, tkr inte om enkäter. Men efter det drog jag, syrran, Ida och Em på trafikskolan, var bara jag som gjorde på datorn, fick 55av70 så blev underkänd, men var första gången. kan ju träna hur mkt som helst innan jag ska ta körkortet. haha

Ska iaf fara på lagträning snart, ska bara kolla på  är ju väldigt van det och det suger... Men ska lix snacka med tränarn och försöka fixa tid hos en naprapat för mitt knä..

Hare! //Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0