Mars19

Torsdag:
Fick massage idag av Annicka, skönt. Sen på italienskan så var vi i språklabbet, gjorde en "beställning" på möbler från ikea, till ett sovrum. Ganska slappt faktiskt.
På engelskan så jobbade jag, Annicka och Jennifer med Jane Austen, vi ska film nästa onsdag, jag ska vara den som intervju, Annicka författarinan och Jennifer en karaktär. Så ska väl boka en filmkamera imorrn kanske. hade tänkt göra det idag, men han hade lunch när vi var dit så orkade inte gå till han sen.

På historian jobbade vi med det där brevet gjorde klart det. Fick oxå veta hur jag ligger till i historia. Jag har haft G+ på alla grejer så måste få Vg på de två grejerna som är kvar annars får jag inte Vg i betyg och det skulle suga. Kan ju hoppas att det kommer gå bra på de proven.

Slutade lite innan 3 idag så åkte halv4 bussen hem ganska skönt.

Nu har jag tränat lite på körkortsteori på datorn blev godkänd på ett test med 10 frågor 2 gånger. Men ska träna ganska mkt på datorn hemma oxå, för det lär behövas annars lär jag kugga när det väl gäller.

Jag har oxå läst igenom musklerna på latin+ ursprung och fäste. Nu gäller det bara att plugga lite varje dag så jag kan det på måndag när det är prov.

Sen har jag snackat med min tränare, och han ska fixa tid hos naprapaten, kan ju hoppas jag får tid så fort som möjligt.

Har inte så mkt mer att skriva just nu.

Btw Amanda G orkar inte lägga in bilder nu,som du ville ha :P


//Jenny


Kommentarer
Postat av: Lina

nej, hon skrev ingen.. Får skriva till henne imorgon och fråga om någon.

Nä, känns som jag inte kommer kunna genomföra det :P Förresten, blir det prov eller hemarbete på historian?

2009-03-19 @ 22:05:47
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0