Mars2+

Var ju till Umeå idag. Åkte till Intersport för att kolla innefotbollsskor, sen till Teamsportia, sen stadium. Ingen av de hade de skorna jag ville ha lr de fanns men inte i min storlek.... Så det blev inga nya skor.. Men kan ju hoppas att de jag har funkar tillsvidare och att vi börjar träna ute snart. Orkar inte inomhus träning längre. Men efter lovet ska skolträningarna vara ute på Gammlia, jag taggar verkligen till det.

När Elin var på MR åkte jag och Linnea till Intersport igen, vi gick och kollade på D&D affären på övervåningen, allt var sjukt dyrt där. Syrran köpte nya skor. Jag gick typ och provade massa skor. Skorna som de hade framme fanns alla i 37, 38 & 39. Det brukar aldrig finnas i min storlek men där fanns det. Fanns väldigt många fina skor, men de var rätt dyra. Lr vissa var mera sommar skor och de orkar jag inte direrkt köpa nu när det fortfarande är vinter. Men kan ju hoppas att sommar kommer snart så man kan börja använda sköna sommarskor längtar verkligen till det.

Men nu ska jag lägga mig och sova så jag tar mig upp imorrn, ska gymma och springa imorrn bara det inte blir för kallt.

Gonatt,sovgott!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0