Mars2

Klev upp för ett tag sen,storasyrran Linnea och lillasyrran Elin har inte klivit upp än, jag vill inte äta frukost själv. Storbrorsan sover oxå tror jag.

Mamma är och jobbar, pappa med, Lillbrorsan är typ och kör skoter tror jag iaf.

Men när mamma och pappa kommer hem ska vi åka till stan jag ska köpa nya innefotbollsskor och massa andra grejer. Och lillasyrran Elin ska göra en MR kl halv6 tror jag det var. Vi ska till mormor oxå, det var ett tagsen man var där.

Men jag funderar på att käka och sen gå ut och gymma, men jag har verkligen inte orken.... Men jag får väl gymma imorrn, fast jag har inte gymmat sen förra onsdagen.... Men körde lite ben igår på fotbollen.. Aja får se hur jag gör om jag hinner gymma innan jag ska till stan..

Nu ska jag gå och väcka de andra och käka frukost.

Btw jag orkade inte hämta kameran igår.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0