Mars20

Idag
Hade italienska med städtanten på morgonen gick väl bra. På massage så  masserade jag Annicka, gick bra tkr jag.

 Lunchen idag var det typ potatisgratäng med typ köttfärs i, men tkr att det inte var speciellt gott för fick typ bara potatis.

Fotbollslektionen var den sista lektionen jag hade eftersom jag inte hade nån småA lektion. Gjorde inget på fotbollen lr körde lite balansplatta i slutet när de andra spela. Känns ändå bättre i knäet nu men är fortfarande svullet. Min tränare skulle ringa mig när naprapaten hade hört av sig, kan ju hoppas jag får en tid nästa vecka, vill börja träna snart. Men lär väl bli gymmet bra tag framöver... Känns jävligt surt... Menmen inget att göra nått åt...

När jag hade slutat efter fotbollen gick jag och Ida till bstn, vi köpt oxå kakor på Subway skitgoda, jag har en kvar nu.

Ikväll blir det typ att ligga vid datorn, sen se nån film kanske, men blir nog en tidig kväll för imorrn har mitt lag match på Gammlia kl.10.00 mot Röbäck. Hoppas verkligen att de kommer gå bra.

Bye! //Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0