Mars23

sammanfattning av dagen
Svenska på morgonen gick igenom romantiken typ.
På fotbollen var jag och cyklade ett tag sen gick jag ich kollade på de som tränade lr var med Ida, Em, Amanda & Hanna.
Sen matten räknade jag på som vanligt, men minns typ inget från det jag räknade innan sportlovet, vilket suger.
Italienskaläraren var sjukt idag,så hade städtanten och såg nån mangafilm dryg som fan, fattade ingenting.
Massageprovet gick rätt bra egentligen hoppas på MVG, men lär väl inte bli det. 
Provet tog typ 25min,sen satte jag mig i f och väntade på min mormor.

Sen halv4 sååkte jag hem till henne där käkade jag middag lax och kyckling med potatis hur gott som helst. Sen skjutsade hon mig till Teg. Hade tid kvarti5. Väldär satt jag å väntade hur länge som helst. Ida kom dit efter ett tag, Vi satt å väntade till 20över5, då började naprapaten låsa sin dörr och tänkte åka därifrån. Så jag sa att jag hade tid kvarti5 och frågade om min tränare inte sagt  nått. Då säger naprapaten att jag hade min tid imorrn vid 5 tiden. Så blev ju lite besviken. + att jag måste ta så sen buss hem.

Men iaf imorrn får jag veta om det är nått fel med knäet.
Men nu ska jag sova, Gonatt!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0