Mars25

Skrev inget igår för jag kom hem ganska sent från stan. Var och kollade knäet hos naprapaten, han sa att jag måste åka på akuten och fixa en MR för mitt knä, han tror att korbandet kan vara av.... Men han sa att han kan ha fel det är därför han vill att jag ska göra MR.. Och jag har nån skada på menisken men det är inte lika allvarlig som den jag hade i förra knäet för då skulle jag ha skitont... Ledbandet är uttänjt lr vad det heter. Jag hoppas att korsbandet inte är av, vet fan inte vad jag gör då.. Livet suger just nu för mig... Kan hoppas att jag får en MR och att det blir goda nyheter. Men det känns inte som det gjorde i andra knäet för då gjorde det ont och var sjukt svullet och hela underbenet vart svullet. Nu är det bara som vätskeknölar när man böjer ihop det. Men han sa ju att det tog stopp när han kolla, men att det var glappt. Och att jag inte får vänta för länge innan jag kollar upp det.

Men imorrn ska jag gå till skolsköterskan, var där idag men hon var inte där. Ska försöka fixa en tid på Idrottsmedicin, nu kan de inte skylla på att jag har ortopedisk bakgrund för nu är det ju andra knäet. Så hoppas jag får en tid där och att de fixar MR.

Vill spela fotboll nu!! Allt kändes ju bra, men så skulle jag lyckas paja det andra knäet. Så jävla typiskt. Men han sa ju att han kunde ha fel, och jag hoppas verkligen det, hur mkt som helst.


Idag är det Våffeldagen, så blir våfflor till middag. Sen blir det att fara och kolla på lagträning, känns så surt. Vill ju träna hur mkt som helst.

Orkar inte skriva nått mer.
 
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0