Mars26

Dagen!
Massage på morgonen, masserade Annicka, fick även veta att nästa fredag så har vi ingen massage, ganska tur för mig för Annicka ska vara borta då. Jag vill ju direkt inte massera vem som helst.

Efter massagen gick jag och pratade med skolsköterskan, hon ska fixa tid på idrottsmedicin. Hon ska ringa när hon fått tag i han som bokar tiderna där. Sen så måste man tydligen ha med en förälder när man ska dit. Men det blir nog bra hoppas jag.

Fick veta vad jag fick på italienskaprovet,84,5 p så det var starkt VG. Tkr det var bra för jag kände att provet inte gick så himla bra. Men blev nöjd med resultatet iaf.

På engelskan började vi se en film Huckleberry Finn lr vad den hette.

Idag så hade vi lagt ihop historian med friskvård så vi började den 20över12 och slutade halv2, så blev 5över2 bussen hem.

Nu ska jag gå och fika är jättehungrig.


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0