Mars27

Fredagen

Italienskan fortsatte med imperfetto, fick även se provet. Sen så ska vi tydligen ha städtanten på måndag, orkar verkligen inte hon.

Fick massage av Annicka idag riktigt skönt vare, sen fick jag veta betyg på massageprovet jag gjorde i måndags, fick 31 av 33 så fick MVG. Sjuktnice vare.

På fotbollen var jag och cyklade först sen körde jag benpress med vänster ben kan ju inte direkt gör nått med höger, vilket suger. Skolsköterskan har inte ringt än vill ju ha tid nu. Men hoppas hon ringer på måndag.

På småA lektionen fortsatte vi med bokföring sen fick vi sluta vid 3 egentligen skulle vi slutat  halv4 men fick sluta tidigare ganska nice.

Nu ska jag gå och äta mat.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0