Mars28

Lördagen

Idag har jag och Linnea fixat maten, det blir Lax&spenatpaj. Ska äta det när mamma kommer hem från jobbet.

Egentligen var det tänkt att jag, Linnea, Elin och Mikael skulle till storasyrran och vara barnvakt, men Mikael gjorde så det inte blev nått. Jag ville verkligen vara barnvakt hade vart skitskoj, men ibland blir det ju inte som man tänkt sig, vilket suger hårt.

Ikväll blir det att gå i säng i tid + att ställa fram klockan 1timma. Man får sova 1timma mindre, haha. Fast det är skönt då vet man att sommaren snart är här. Vilket är skönt, längtar jättemkt till sommarn.

Nu börjar jag bli hungrig ska gå och kolla maten nu.
Hare fint!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0