Mars3+

Idag har jag:

*Löpt 40min
*Gjort styrkeprogrammet
* Gymmat ben+armar


Är nöjd med det jag gjort idag för jag brukar aldrig lyckas springa, hittar alltid på ursäkter för att inte springa. Men nu har jag insett att jag kommer ingen vart om jag inte har konditionen. Så är bara att börja ta igen det jag missat och bygga upp konditionen, för om man har bra kondition så bygger man muskler lättare.

Så blir väl att springa minst 2ggr i veckan tror jag, har ett 40 min pass kvar sen blir det ett distans+ intervall.
Men nu ska jag börja vara seriös och ta tag i det. Är ju skönt efter man sprungit.

Det gick faktiskt bra idag att springa. Men det är inte orken jag har problem med det är att jag får så sjuktont i vaderna och fötterna så jag måste stanna och strecha typ efter 5 min. Och det suger hur mkt som helst.... Men det kanske beror på att jag har dålig kondis. Men jag får väl se om jag får lika ont nästa löpning lr om det går bättre. Kan ju hoppas att det går bättre ;)

Men nog om det, nu har jag äntligen fört över bilderna från i helgen till datorn. Så ska nog lägga in några bilder snart.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0