Mars30

Måndagen

Idag fyller pappa år, så blev att gratta han med fika och tårta efter vi hade ätit idag.

Idag ringde skolsköterskan jag har fått tid den 21april på idrottsmedicin. Känns sjukt bra fast det ändå ganska länge kvar men det är ju bättre än ingen tid alls. Längtar dit nu. Men tiden går sjuktfort, är ju 1april redan om 2 dagar.

Jag fyller ju snart 18år. Btw jag ska typ börja boka tider på körskolan. Kollade tider idag, tror jag ska börja köra veckan efter lovet. Kommer typ bli så att jag får sova hos mormor de gånger jag ska köra. För jag kan bara köra 10över7 på morgonen eftersom de andra tiderna har jag lektioner. Men det löser sig nog. 
Jag vill typ ha körkortet när jag fyller år, så mamma och pappa blir nöjda och slipper hämta och skjutsa hela tiden. Skulle ändå vara skönt med körkort. Aja måste klara teorin det kommer typ vara det svåraste för mig. Men bara att träna hela tiden typ så kommer det gå bra.

Imorrn ska vi ha jämställdhetsdag på skolan, det ska ändå bli intressant att lyssna på föreläsningarna men jag hatar workshops det suger så jävla mkt. Har aldrig tyckt om det och kommer aldrig att göra det heller, that´s life. Men ändå ganska skönt att slippa vanlig dag, tisdagar är så dryga.

Nån dag måste jag stanna i stan och fixa kläder till lagfesten på lördag + göra lite teori på datorn på körskolan.
Blir kanske på onsdag jag gör teorin. Men jag kan träna hemma på mammas dator vilket är ganska bra ändå.


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0