Mars8

Igår så löpte jag distans+intervallpasset, det gick bra, men fick inte medmin lillasyrran hon lurade mig. Jag skulle hjälpa henne med ett arbete så skulle hon följa med, när jag hade gjort arbetet fick hon det sen sa hon att hon inte skulle med... Något vad jag var arg på henne sen...

Imorse hade jag träning med laget, det gick väl sådär. Sen hade vi löpning, 500m*4, sjukt jobbigt.Men gjorde iaf alla men med dåligt tempo för jag fick så sjukt ont i ljumsken/höftböjarn... Men tror det beror på att jag redan hade löpt 3ggr den här veckan, så det tar ganska mkt på ljumskarna och höftböjarn...

Imorrn börjar skolan igen, men blir ingen skola, jag ska med till Borlänge, åker kl.9 imorrn...  kommer hem på tisdag kväll, sen onsdag har jag utv.samtal. så jag går skolan torsdag&fredag den här veckan så det känns ganska skönt :D

Men nu ska jag käka mat sen blir det att gymma ben sen duscha och packa allt inför imorrn..

Hare!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0