Mars9,10 uppdatering

Måndag:
jag vaknade typ halv6 åkte till skolan tioi7, var på svenskan en stund. Sen gick vi till bussen som stod utan för idrotten. Vi skulle åkt 9 men en tjej hade försovit sig så vi blev lite sena. Det tog typ 8 timmar med buss, vi stannade i sundsvall pch käkade lunch. Jag orkade inte köpa lunch för jag hade med mig sallad och risifrutti så jag klarade mig.

Vi kom till Falun vid 19.00 tiden, då checkade vi in sen åkte vi buss in till stan och käkade middag på nån pizzeria. Sen blev det buss tillbaka lr första var busschauffören tvungen och köra runt och leta några stycken som hade käkat på ett annat ställe. Men väl tillbaka på hotell blev det mest att gå runt i olika rum sen så gick några ut och åkte pulka lr det var Linnea,Amanda och Jennifer som åkte. Jag tittade bara på.

Sen på kvällen var vi massa tjejer inne i Annicka, Ida, Pernilla och Fridas rum och körde sanning och konsekvens. Hade sjukt roligt, skrattad massvis. Jag och linnea gick och la oss typ halv1.

På tisdagen så vaknade jag kl6 och duschade. Efter det väntade jag på Linnea hon skulle oxå duscha. Sen gick vi till de andra. Sen käkade vi frukost, hur gott som helst. Efter det blev det att packa ihop allt och checka ut för kl.kvarti9 gick bussen till Borlänge, där matchen spelades.

Det var sjukt kallt att stå och tittat på matchen, ville verkligen spela. Men iaf de förlorade med 7-2,men egentligen så  var några av deras mål offsidemål, men domaren verkade inte kunna den regel. Men i andra halvlek så ändra de laguppställning och då spelade de jättebra.

Efter matchen åkte vi till en skola och käkade lunch det var korv med pizzatäcke,min korv var kall så det var inte speciellt gott. Men jag var hungrig så var ju tvungen att äta.

Sen åkte vi buss och i Sundsvall stannade vi och käkade på Max. Vi kom till Umeå efter 10 nångång. Så jag, Linnea, Annicka och Ida hann inte med 22.00 bussen så min mamma kom och hämtade oss.

Sen när jag kom hem så gick jag å la mig ganska snabbt. 
 
Det var Måndagen och Tisdagen i helhet.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0