Svar

svar till kommentaren i förra inlägget.

det som hänt är att massa småfjortisar skyller på min lillasyster att hon  tjallat till mamma och pappa att de snattade cider på ica i robban... Men min lillasyrra har inte ens sagt det till de bara till mig... och nu har de fått utskällning för det och skyller allt på min lillasyrra... och säger att hon är tjock och att hon borde banta och massa annat jävla skit....

men den som tjallat är en av de som var med och snattade... + ta reda på sanningen innan ni ger er på nån som är oskyldig förfan...

+ ni som snattade ska fan kunna ta konsekvenserna för det ni gjort annars är ni jävligt fega..

Så det är det som har hänt...

//Jenny

Kommentarer
Postat av: s

så typiskt tjejer..

Be elin stå på sig, hon vet att hon är bättre än dem!

2009-03-17 @ 23:13:28
Postat av: Lina

jaha, okej. Men tack!=) jag måste försöka skriva av era anteckningar från småA... ;/ Sen historian måste jag börja läsa och svenskan/engelskan måste jag ta tag i... Men hur ska jag veta vilka gubbar det var på den tiden (upplysningen, romantiken, realismen) ???? :O Vet inte vilken jag kan skriva om.. ;/ Jag håller alla mina tummar för dig och knät! =) Själv ska jag till idrottsmedicin på återbesök imorgon, känner mig lite nervös! :P

2009-03-18 @ 10:10:11
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0