Maj10

Har inte gjort mkt idag sovit och sett tv,vart och kollat på träning och sett tv det är min dag det.

Btw igår sov jag från det jag kom hem vid 10 tiden till 7 på kvällen,så tur att jag inte åkte och städade hade typ somnat i diket haha.

Imorrn är det vanlig skoldag lr egentligen kan jag ta sovmorgon men det orkar jag inte,måste läsaklart svenskaboken. Och om jag skulle ta sovmorgon så skulle jag aldrig hinna läsa klart den. Så tar ansvaret och åker in och läser.

Slutar 20över3 imorrn, blir halv4 bussen hem och plugga till matte-np som jag har på tidagmorgon i 4h. Bara hoppas det provet kommer gå bättre än np i engelska.

Men nu ska jag sova så jag tar mig upp imorrn halv6.

Gonatt, sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0