Maj11

Måndag
Svenska på morgonen den var frivillig men åkte in för att läsa annars kommer jag aldrig hinna läsa klart boken. Så var ganska smart av mig. Fotbollen så orkade jag inte gymma på gymmet körde lite egna grejer ut istället och kollade på när de i klassen träna.

Matten så räkna jag lite, men sen orkade jag verkligen inte. Så gjorde inte så mkt i slutet. Italienskan suger blir bara irriterad och arg men skönt att det typ bara är en månad kvar, sjukt lycklig över det, sen idag behövde hon inte bara säga till mig "Jenny jobba nu bara en vecka kvar till kursprovet", var ju inte direkt bara jag som snackade. Menmen tkr inte om hon speciellt mkt. Men bara att härda de sista veckorna nu.

Ansiktsmassage riktigt skönt "Annicka jag börjar om nu" hahaha och börjar på friktioner haha. Mkt smart av mig.

Åkte till Lövånger kollade brorsan spela. De förlora typ med 4-1 tror jag.

Har matte nationella imorrn kl.8.30 bara hoppas att det går bra, har verkligen glömt bort alllt men orkar inte plugga heller för jag lär ju inte kunna det bättre för det, så får gå som det går.

Ska iaf sova nu så jag tar mig upp imorrn, gonatt!

//Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0