Maj14

Torsdag
Ansiktsmassage idag, gav först fick sen av Annicka, riktigt bra var det. Sen på italienskan träna vi inför hörprovet vi ska ha, sen för det muntliga, blev "speed-dating". På engelskan skulle vi göra klart arbetet, men gick inge vidare eftersom datorerna inte funkade så vi fick en lektion till på oss.

Efter lunchen drog jag, Annicka, Ida och Em ner till stan, på dit vägen åkte jag med Ida sen tillbaka cyklade jag. Var en riktig upplevelse kan jag lova haha. Väl på stan gick vi på stadium, Annicka köpte skor hade tänkt köpa likadan fast annan färg, de kostade bara 49kr, men tyvärr så har jag så konstiga fötter så kunde inte ha de. Men blir att gå på stan nån annan dag, måste verkligen köpa nya skor. Och massa andra grejer.

Iaf skulle egentligen fått tillbaka hemprovet av Petter idag men han kunde inte komma så bli nästa vecka  nångång, hoppas på MVG :D

Nu ska jag typ plugga lite, sen vet jag inte vad som händer. Börjar halv12 imorrn blir antingen att åka bil lr buss in till stan, hoppas bil.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0