Maj15

Fredag
 Jag och Anncika åkte bil till skolan idag,min bror körde oss. Hade bara fotbollslektion idag,riktigt skönt vare, körde lite övningar på sidan, sen bolla jag med några tjejor, och kollade när de spelade i slutet. Efter fotbollen duschade sen for jag och Linnea till stan, skulle köpa nya skor, men hittade inga bra. Men köpte jeansleggings och en kjol. Tog 25över3 bussen hem. Åt spagetti och linneas specialblandade köttfärsås till middag.

Vet inte vad jag ska göra ikväll, måste plugga men orkar verkligen inte, min hjärna har typ redan tagit sommarlov, vilket suger för alla prov och allt går skit då.
Iaf måste få Mvg på sista massageprovet, vill verkligen få Mvg i slutbetyg.

Ska kolla om det finns nått att göra.
Juste Annicka hjälpte mig att ta ut örhängerna idag, satte i de jag fick av Michaela. Egentligen skulle jag inte ha tagit ut de fören om typ 2 veckor, men jag orkade inte vänta eftersom läkörhängerna var ofräscha. Så nu har jag små rosa ploppar.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0