Maj2

Idag redan 2 maj tiden går fort men det är ganska bra för jag fyller ju 18 på torsdag :D vilket jag TAGGAR! blir troligtvis
X3M med Linnea, Annicka och Michaela och kanske Ida. Kommer säkert bli skoj. 

Iaf idag blev det Holmsund se laget spela mot Sandvik matchen blev 2-2, tkr att vi skulle vunnit matchen, för de kunde inte spela fotboll de slet och drog med armarna och slog till folk. Men domarn blåste frisparkar till de. Efter det blev det mat på kajutan, spaghetti och köttfärssås. Sen bar det av till stan och fortet, jag var med Michaela och Jennifer vi fick 200p tkr att vi var bra på de vi gjorde. Men vi kunde inte göra vissa grejer pga mina knäen. och det sög att vi var 3 bara för om vi hade vart 4 hade vi kunnat göra vissa saker. Men vi klarade oss bra ändå. Vi kom ju inte sist.

Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra, blir att gå till tvrummet och kolla vad det är där.


//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0