Maj22

Dålig uppdatering, har inte orkat. här kommer lite kortfattat

20/5 onsdag
Kursprovet gick allt annat en bra, tror det beror på att jag tappat suget helt för italienskan. Vilket suger eftersom jag vill ha Mvg i betyg. Bara hoppas att det blir så i slutet iaf, skulle vara rätt skönt.

Fotbollen, rehaba jag lite, sen kollade på.
Matten lyssnade jag på genomgång, sen gick jag till körskolan.

Gick inge bra att köra, beror på att jag inte hade kört på 3 veckor,vilket är ganska mkt.

21/5 torsdag
for till min storasyster, kollade på alla deras djur, och var med Gisela och Petter.
På kvällen kollade jag på träning.

22/5 fredag
sov till 2, steg upp käkade frukost och har städat mitt rum. Snart ska jag äta middag. Funderar på att fara och köra lite bil på gården måste träna på koppling och sånt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0