Maj25

Var på idrottsmedicin idag hos sjukgymnasten, fick veta att korsbandet är av (i högerknä), menisken är skadad och att smällen jag fick var så hård att det blev märken i underbenet. Jävligt dåligt att börja dagen med kan jag lova, men bara att kämpa på. Känns skönt att få en diagnos ändå, så att jag kan börja träna upp musklerna som fan, tänker vara sjuktstark när jag ska operera mig. Vilket jag hoppas blir snart. Jag ska spela fotboll, så bara att rehaba på nu tills operationen blir.

Det känns som att jag bara har otur hela tiden, blir så himla less. Men hoppas att alla motgångar vänder snart, vill kunna spela igen, saknar det så sjuktmkt.

Jag skulle kunna skriva så himla mkt nu, hur jag känner osv. men känner att jag inte vill tänka på allt negativ blir så ledsen.

Är glad för alla underbara vänner jag har som bryr sig, ni betyder <3

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0